Starosta Siedlecki ogłasza nabór kandydatów na członków Powiatowe Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych.
Powiatowa Społeczna Rada do Spraw Osób Niepełnosprawnych jest organem opiniodawczo- doradczym do zakresu działania, której należy:
- inspirowanie przedsięwzięć zmierzających do integracji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych i realizacja praw osób niepełnosprawnych,
- opiniowanie projektów powiatowych programów działań na rzecz osób niepełnosprawnych,
- ocena realizacji programów,
- opiniowanie projektów uchwał i programów przyjmowanych przez radę powiatu pod kątem ich skutków dla osób niepełnosprawnych.
Kadencja Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych trwa 4 lata.
Kandydatów mogą zgłaszać organizacje pozarządowe, fundacje działające na terenie Powiatu Siedleckiego oraz jednostki samorządu terytorialnego (powiat i gminy) w terminie do dnia 8 lutego 2024 roku.
Kandydatów należy zgłaszać w formie pisemnej, na formularzu zgłoszeniowym, stanowiącym załącznik nr 1 do Ogłoszenia Nr 1/2024 Starosty Siedleckiego z dnia 23 stycznia 2024 roku w sprawie zgłaszania kandydatów na członków Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych, w siedzibie Starostwa Powiatowego w Siedlcach, ul. Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce (Kancelaria Starostwa- pokój nr 7) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w Siedlcach wskazany powyżej. Dopuszcza się również przesłanie zgłoszenia (skan wypełnionego formularza) drogą elektroniczną na adres mailowy: starostwo@powiatsiedlecki.pl
Załączniki: